Up and down

Deze week reizen we af naar New York. Geweldig wat een avontuur is het tot nu toe al geweest. Ben benieuwd wat ons daar te wachten staat. Na het besluit, nu zo’n vier maanden geleden, is er hard getraind (deze week was het eindelijk ook goed weer voor mijn shirtsponsors). Normaal leg ik me niet vast, maar nu heb ik een specifiek doel. 100 miles op de racefiets met een 2.500 hoogtemeters te overbruggen. En dat op 17 mei.

Daarnaast zou ik minimaal 2.000 euro voor het Diabetes Fonds bij elkaar brengen. Ben er trots op dat ik er klaar voor ben. Dat zowel het geld bij elkaar is en dat de trainingsarbeid gedaan is waardoor ik er alle vertrouwen in heb dat ik op 17 mei de tocht ga volbrengen. Ik voel met goed en fit. Wel spanning. Niet een spanning van ga ik het halen maar omdat ik er zo’n zin in heb. Het is nu simpel. Het is gewoon trappen, omhoog, omlaag, dat een aantal keren herhalen en finishen.

Ik vind het super leuk om me ergens voor in te zetten en ook om ergens naar toe te werken. Vandaar dat ik voornemens ben om me ook na 17 mei in te blijven zetten voor het goede doel. En ook de eerste tochten staan al weer gepland. Op 14 juni de Omloop Breda (90 km in peloton), op 27 juni Tour de Rotterdam (145 km in peloton) en een dag later op 28 juni Toerversie Utrecht (150 km toertocht). Als je het leuk vindt om mee te rijden of me te sponsoren, laat het me weten.

Plaats een reactie